معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی اصفهان از افزایش ۱۱.۵ درصدی کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 10 March 2021

علی‌اصغر شاهزیدی با بیان اینکه رشد مثبت کمک‌های مردمی در استان با وجود محدودیت‌های کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها انجام شده است افزود: این رشد نشانه عرق انسان دوستی و اعتقادات مذهبی و ملی  مردمی است که همیشه یار و یاور بهزیستی بوده و هستند.

وی مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ۲ بخش دولتی و غیردولتی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان را از  ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان برشمرد وگفت: کمک‌های نقدی در بخش دولتی بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد تومان  است که حدود ۲.۷ میلیارد تومان آن نقدی ، ۹.۶ میلیارد تومان غیرنقدی و ۲.۲ میلیارد تومان در قالب خدمات ارائه شده است.

شاهزیدی کمک‌های بخش غیردولتی را ۳۸،۵ میلیارد تومان برشمرد و گفت: از این میزان ۱۵،۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و ۱۸،۳ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی بوده و ۵،۲ میلیارد تومان کمک‌های در قالب خدمات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌ها در بخش دولتی و غیردولتی شامل وجوهات نقدی و کالاها و اجناس غیرنقدی و همچنین ارائه کمک‌های خدماتی بسته به توان و تخصص افراد مانند ویزیت رایگان یک پزشک و یا تعمیرات رایگان لوازم مددجویان ارائه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی اصفهان افزود: کمک‌هایی که دریافت می شود صرف خیران نیست زیرا در ادبیات نیکوکاری بهزیستی مردم عادی ، موسسات و دستگاه‌های دولتی، اشخاص حقیقی و حقوقی و برخی شرکت‌ها در قالب مسوولیت اجتماعی قرار دارند.

وی بیان داشت: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از نیمه‌های ماه جاری پویش نیکوکاری با عنوان " نوروز شاد در محدودیت‌های کرونایی" بصورت مبتکرانه و به همت بهزیستی استان آغاز شده است.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: برای این منظور بالغ بر ۴۰ پایگاه در سراسر استان به جلب کمک‌های مردمی در قالب این پویش مبادرت کردند که تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی هدف از این پویش را تامین ارزاق شب عید مددجویان عنوان کرد و گفت: با همت مردم نیکوکار استان درصدد هستیم تا بتوانیم سفره عید این افراد را رنگین کنیم تا دغدغه آنها از این بابت کم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار