مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان تأکید کرد:
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: با توجه به اینکه در فرهنگ مردم ما خانه تکانی و غبارروبی منازل در روز‌های پایانی سال پیشینه دیرین دارد، مصرف آب در پایان اسفند ماه افزایش می‌یابد که شایسته است شهروندان با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصارف را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 10 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، ادریس شریفی با یادآوری اینکه همچنان در این ایام با بیماری کرونا مواجه هستیم، افزود: بنا به توصیه پزشکان، رعایت بهداشت هرچه بیشتر فردی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری ضروری است و طبیعتا استفاده از آب در این راستا یک موضوع مهم به شمار می‌رود.
وی افزود: امروزه که محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است و با توجه به خشکسالی‌های سال‌های گذشته  باید صرفه جویی در اندیشه ما نهادینه شود و در رأس امور قرار گیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان با یادآوری فرآیند زمانبر و هزینه بر بودن تأمین و توزیع آب شرب پایدار و باکیفیت برای تمامی مشترکان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضامندیم تا در این ایام آب شرب را تنها برای مصارف ضروری و بهداشت فردی استفاده کنند.
 شریفی تصریح کرد: این امر موجب می‌شود تا کار تأمین آب پایدار برای همه مردم امکانپذیر شود و از افت فشار و ایجاد نوسانات برای بخشی از مشترکان جلوگیری گردد.
وی با بیان اینکه راهکار‌های مختلفی برای استفاده بهینه از آب وجود دارد، گفت: از آنجا که ۳۰ درصد مصارف خانگی مربوط به استحمام است، استفاده از سردوش‌های کاهنده مصرف و کاهش زمان استحمام می‌تواند ماهیانه در حدود ۴ هزار لیتر صرفه‌جویی آب برای هر خانوار را به همراه داشته باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی، طی روز‌های آخر سال و تعطیلات عید نوروز هم گفت: سامانه  ۱۲۲ این شرکت آماده پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان است، گروه‌های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت نیز در شهرستان‌های مختلف به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رفع اتفاقات آب و فاضلاب هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار