دکتر شهریاری نماینده زاهدان در تماس تلفنی و مکاتبه با رئیس ستادکل نیروهای مسلح درخواست جلوگیری از انتقال شرکت تولیدی ناجی پوشش زاهدان به استان کرمان را نمود
کد خبر: ۹۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 10 March 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکترحسین‌علی شهریاری، نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به سردار سرلشگر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح جلوگیری از انتقال شرکت ناجی پوشش زاهدان به استان کرمان را خواستار شد.

شهریاری در این نامه با اشاره به اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار در این مجموعه که از الطاف و عنایات ویژه مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکت سال ۸۱ ایشان به مردم محروم استان سیستان و بلوچستان می باشد، انتقال این شرکت تولیدی بزرگ را که قطعا باعث ایجاد تشویش در اذهان و بدبینی مردم به نظام میشود، به مصلحت ندانسته و سریعا خواستار توقف انتقال مدیریت و بخشی از دستگاه‌های دوزندگی آن به استان کرمان شد.

آیا کارآفرین برتر سیستان و بلوچستان کوچ می‌کند/ درخواست نماینده زاهدان از فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح برای حفظ رونق تولید در سیستان و بلوچستان/ معرفی قطب پوشاک نظامیان کشور در سیستان و بلوچستان

معرفی شرکت ناجی پوشش

شركت ناجي پوشش استان با توليد پوشاك دستگاه‌هاي مختلف نظامي و انتظامي به عنوان قطب پوشاك نظامي كشور محسوب مي‌شود که بر اساس فرمان رهبرمعظم انقلاب در سفر به سيستان و بلوچستان و موظف كردن دستگاه هاي نظامي و انتظامي به سرمايه‌گذاري در اين استان، در سال 87 آغاز به كار كرد. 

هم اينك 100 درصد پوشاك ناجا ، 10 درصد پوشاك سپاه و 50 درصد پوشاك وزارت دفاع در اين كارخانه توليد می‌شود.

هم اكنون بيش از 325 نفر به صورت مستقيم در اين واحد فعاليت مي كنند و با اجرايي شدن برنامه اين شركت براي توسعه فعاليت ها، پنج هزار اشتغال براي آن پيش بيني مي شود.

به جزء پوشاك نظامي، انواع پوشاك آموزش و پرورش، لباس‌هاي كارگاهي، لباس فرم ادارات، پيراهن كلاسيك و انواع مانتو نيز در اين كارخانه توليد مي‌شود.

از جمله افتخارات اين شركت مي‌توان انتخاب به عنوان كارآفرين نمونه استان در سال 88، توليدكننده نمونه در سال 89، نام دار صنعت كشور در سال 90، برترين توليد كننده پوشاك نظامي كشور در سال 92 و طرح برتر استان در جشنواره ي منطقه اي ايده هاي برتر نام برد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
واقعا ما را به خیر (برخی از مدیران)این دولت امید نیست،خواهش میکنم بفرمائید شر نرسانند
رسول فتح‌الله زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
واقعا که، مگر رهبری نگفتند رونق تولید؟
اون از پتروشیمی مکران که امید مردم استان است و هنوز با کارشکنیهای متعدد به تولید نرسیده است
این از قطب البسه کشور که دارید می برید از استان
اون از پروژه گازرسانی به چابهار و زابل که هنوز که هنوز است برخلاف هزارتا وعده و مصاحبه کاری تمام نشده است
این هم از انتقال آب دریای عمان به استان و ...
جان مادرتان فقط نگاه کنید
اینها که دیگر ربطی به تحریم آمریکا ندارد
خودمانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
علی برکت الله
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
رهبر فرموده،بعد اینها تعطیل کنند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار