معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر گفت: فرمانداری بوشهر آماده ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهرهای بوشهر، خارگ، چغادک و عالی شهر است.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 09 March 2021

هادی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر، با اشاره به شروع ثبت نام داوطلبیان شوراهای شهر، اظهارداشت: تمام تمهیدات لازم برای حضور و ثبت نام داوطلبان ششمین دوره اسلامی شهرهای چهارگانه بوشهر، خارگ، چغادک و عالی شهر در ستاد انتخابات شهرستان واقع در فرمانداری شهرستان بوشهر آماده و مهیا است.

وی افزود: داوطلبان می توانند از ساعت 8صبح فردا چهارشنبه ۲۰ اسفند تا ساعت 18 روز ۲۶ اسفند به فرمانداری مراجعه و نام نویسی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر بیان کرد : داوطلبان مطابق اطلاعیه های شش و هفت صادره از وزارت کشور، علاوه بر حضور در محل فرمانداری، می توانند از سه طریق تلفن همراه، اینترنت و یا دفترهای پیشخوان دولت نیز در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر  از داوطلبان خواست، ثبت نام خود را به روز و ساعت های پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

وی در خصوص روش‌های ثبت‌نام در انتخابات شوراها اعلام شد، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اقدام کنند.

اخلاقی خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ و یا ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار