رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
رئیس مجمع نمایندگان خورستان عدم تامین آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت را یک تهدید جدی برای سلامت مردم این استان دانست و گفت:طرح‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان باید با شتاب بیشتری از سوی وزارت نیرو اجرایی شوند.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 09 March 2021

سیدکریم حسینی  در آیین افتتاح طرح های آبرسانی به ۴۲ روستای خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو در سرسرای استانداری خوزستان اظهار داشت : خوزستان دارای روستاهای متعدد با مشکل تنش آبی است که وزارت نیرو برای رفع این چالش باید شتاب بیشتری داشته باشد.

وی افزود: پروژه‌های آبرسانی روستاهای خوزستان باید با جدیت بیشتری دنبال شوند چرا که در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مشکل بی آبی فشار زیادی به مردم وارد کرده است اظهار داشت:

انتظار می رود وزارت نیرو با تخصیص اعتبار لازم برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای خوزستان سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در این آیین گفت: با توجه به وضعیتی که در روستاهای استان وجود دارد بیش از ۷۰۰ روستای خوزستان در معرض تنش آبی قرار دارند و در سال های اخیر مشکلات جدی در زمینه تامین آب برای مناطق مختلف استان ایجاد شد.

فاضل عبیات اجرای طرح آبرسانی به ۴۲ روستای خوزستان را نویدبخش روزهای خوبی برای استان دانست و افزود: خرسندیم که پروژه‌های آبرسانی با تلاش وزارت نیرو به ثمر نشست و اکنون شاهد بهربرداری از این پروژه های ارزشمند هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از روستاهای خوزستان در ماه‌های آینده در معرض تنش آبی قرار دارند ولی بی شک افتتاح این پروژه ها می تواند مشکلات خوزستان را در این زمینه به حداقل برساند که جای تقدیر دارد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در پایان از مدیران شرکت های آب و فاضلاب، شرکت های سه گانه و مسئولان استان که در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای این استان تلاش کردندتقدیر کرد.

۴۲ طرح آبرسانی به روستاهای خوزستان در پویش الف-ب-ایران وزارت نیرو سه شنبه به بهره‌برداری رسید.

این طرحها در ۱۱ روستای رامشیر ، ۶ روستا در بخش‌های مرکزی و غیزانیه اهواز ، ۱۴ روستا در جفیر شهرستان هویزه ، ۹ روستا در بخش های "ام السراجینه" و "کاییدیه" شهر باوی و ۲ روستای حومه غربی رامهرمز اجرا شدند.

برچسب ها: سیدکریم حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار