شهردار همدان خطاب به مدیران:
آیین تجلیل از مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری همدان که در ارتباط با "سامانه جامع مدیریت شهری۱۳۷" پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های شهروندان بودند، در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 09 March 2021
 آیین تجلیل از مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری همدان که در ارتباط با "سامانه جامع مدیریت شهری۱۳۷" پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های شهروندان بودند، در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی همدان برگزار شد.
بر اساس ارزیابی‌ها ۸۷ درصد شهروندان از عملکرد شهرداری همدان رضایت دارند


به گزارش تابناک همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردای همدان؛ عباس صوفی شهردار کلانشهر همدان در این مراسم ضمن تقدیر از پاسخگویی شبانه‌روزی کارکنان مرکز سامانه جامع مدیریت شهری۱۳۷ اظهار کرد: در آیین و ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام خدمت به مردم و بشردوستی تاکید ویژه‌ای شده است، از این رو خدمت رسانی به مردم فرصت ارزنده‌ای است که باید غنیمت شمرد و از این فرصت زودگذر که به ما داده شده تا گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنیم، نهایت استفاده را داشته باشیم.

عباس صوفی با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت شهری یک اقدام علمی و مقدمه خدمات رسانی بهتر به مردم است، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان با هدف مشارکت شهروندان در اداره هر چه بهتر شهر از طریق بیان مشکلات و درخواست‌ها و به تبع آن شناسایی و احصا موارد مختلف شهری راه اندازی شد که خوشبختانه امروز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات مدیریت شهری هستیم.

وی بیان کرد: این سامانه پُل ارتباطی شهروندان با مجموعه شهرداری همدان در جهت رفع مشکلات و موانع موجود است، از این رو انتظار دارم بر حسب قانون و وظیفه سازمانی، پیگیر مشکلات و درخواست‌های شهروندان باشید که در همین راستا می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد نیز در جهت خدمات رسانی بهتر و کسب رضایت حداکثری مردم بهره برد.

معاون خدمات شهری شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: یکی از شاخصه‌های موفقیت شهرداری‌ها ارتباط مستمر و دقیق مدیران و کارشناسان با شهروندان در جهت رفع مشکلات و درخواست‌ها است که خوشبختانه شهرداری همدان در سال‌های اخیر در این حوزه موفق عمل کرده است.

وحید علی ضمیر افزود: راه اندازی سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از اهداف و برنامه‌های ارایه شده شهردار همدان به شورای اسلامی شهر در ابتدای فعالیت مدیریت وی بود که خوشبختانه بعد از گذشت سه سال شاهد موفقیت این مرکز و به تبع آن رضایتمندی مردم از خدمات شهردرای همدان هستیم که جا دارد از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این مرکز تقدیر کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و حجم خدمات رسانی به شهروندان افزایش چشمگیری داشته است، انتظار می‌رود تمامی عوامل و کارکنان اجرایی و خدماتی در ارتباط با این مرکز در جهت رفع مشکلات و پیگیری درخواست‌های مردمی و افزایش رضایتمندی عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

رییس مدیریت بازرسی شهرداری همدان نیز در این مراسم گفت: مهمترین اصل در مدیریت شهری کسب رضایتمندی شهروندان است، از این رو بایستی از تمامی ظرفیت‌ها در جهت تحقق این اصل استفاده کرد.

مجید شاکری بیان کرد: کارکنان اداره مدیریت بازرسی و سایر مدیران و معاونان حوزه‌های خدماتی و اجرایی در مناطق و سازمان‌های مختلف با "سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷" درگیر هستند و طبق آمار دریافتی امروز شاهد حدود ۶۰ هزار تماس از سوی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری همدان هستیم که حکایت از اعتماد و رضایت مردم از خدمات و فعالیت‌های این نهاد خدمت رسان است.

مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ نیز در ابتدای این جلسه گفت: راه اندازی سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری همدان اقدام ارزنده‌ای از سوی شهردار همدان در سال‌های اخیر بوده است که منجر به افزایش رضایتمندی مردم، تعامل بالای درون سازمانی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شده است.

سعید خوشبخت ادامه داد: ارزیابی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان در سال‌جاری نشان می‌دهد ۸۷ درصد مردم از عملکرد شهرداری رضایت دارند و نسبت به بهبود شرایط امیدوار هستند که این میزان در مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس شهروندان با این مرکز در حوزه‌های ساخت و ساز، آسفالت، نظافت شهری و ... بوده است، افزود: در سه سال اخیر تماس‌ها و پیام‌های مردمی روند افزایش داشته است به طوری که طبق آمار بیشترین تعداد پیام‌های دریافتی مردم با این مرکز به ترتیب در مناطق دو، یک، سه و چهار بوده است.

خوشبخت بیان کرد: با تاکید شهردار همدان در سطح معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و نواحی تعامل خوبی با مرکز جامع مدیریت شهری همدان حاکم است که هدف تمامی مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان است.

در پایان این مراسم شهردار همدان با اهدای لوح از پاسخگویی، پیگیری و تعامل تعدادی از معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری همدان با سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار