ادعا تشنه دل؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان جز یکی یا دو استانی است که نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده ستاد تنظیم بازار حفظ کرده گفت: توزیع روزانه مرغ گرم در بازار‌های استان تا یک سوم افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 09 March 2021

افسار قیمت مرغ باز هم پاره شد

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر روزانه قریب ۴۰ تن گوشت مرغ گرم در بازارهای استان توزیع می‌شود که این رقم در ایام منتهی به آخر سال به روزانه ۶۰ تن افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در این مدت و طی بازرسی های انجام شده ، چهار هزار و۴۵۶ مورد پرونده ثبت شده است و پنج هزار و ۱۲۷ مورد تخلف نیز محرز شده است که در مقایسه با پارسال از نظر تعداد پرونده ۱۲ درصد و از نظر تعداد تخلف ۱۰ درصد رشد داشته است.

علی تشنه دل بر افزایش بازرسی‌ها تاکید و تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در حدود ۶۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است

تشنه دل افزود: ارزش ریالی تعداد پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر ۳ هزار و ۳۶۷ میلیارد  ریال است.

رئیس سازمان صمت سمنان از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و ..به عنوان عمده‌ترین تخلفات در این استان نام برد و خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در بازار در ایام پایانی سال تشدید می‌شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمتی در مرغ گفت: در شرایط فعلی روزانه در حدود ۴۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح استان توزیع می‌شود و طی مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان در ایام پایانی سال‌، روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ گرم توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به نیازهای مردم در سال نو گفت: به‌منظور تامین میوه ایام پایانی سال۷۵۰ تن میوه شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال از تاریخ ۲۷ اسفند ماه در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار استان تلاش کرد تا در مقایسه با بازار کل کشور آرامش نسبی را در بازار استان به وجود آورد و استان سمنان جز یک یا دو استانی است که نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرده است.

تشنه‌دل با اشاره به لزوم همکاری رسانه‌ها در این بخش اضافه کرد: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است صدا و سیما و اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی‌ها اقدام کنند .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار