شهردار سمنان:
شهردار سمنان گفت: عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان امام (ره) این شهر، بر اساس توافق با فرمانداری و به منظور جلوگیری از اختلال در کسب و کار شهروندان در روز‌های پایانی سال، از آخرین روز اسفند و با آغاز تعطیلات نوروزی به طور قطعی آغاز و در کوتاه مدت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 09 March 2021
 
عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره)سمنان آخرین روز سال آغاز می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد ناظم‌رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از ۲ سال پیش کلیه برنامه ریزی‌ها در راستای پیاده‌راه سازی خیابان امام خمینی (ره) سمنان طبق پیش‌بینی انجام شد.

وی افزود: عملیات زیرساختی مانند تعویض لوله های فرسوده آب و ایجاد لوله اصلی فاضلاب شهری انجام و انشعابات متصل شد.

شهردارسمنان گفت: عملیات  زیرزمینی کردن کابل های برق در دستور کار بود و بخش زیادی از آن انجام شده است.

ناظم رضوی گفت: در حال حاضر، با انجام این عملیات زیرساختی، نگرانی‌ها برای پیاده راه‌سازی خیابان امام (ره) سمنان به حداقل رسید و در ادامه، حفاری در این خیابان لازم نیست.

وی بیان کرد: سنگفرش‌های مورد نیاز و پایه چراغ های متناسب با بافت قدیمی این خیابان نیز فراهم شد.

شهردار سمنان گفت: دیواره سازی‌ها در این خیابان از قبل آغاز شده و کماکان ادامه دارد و تامین روشنایی و نورپردازی، ایجاد مبلمان شکیل و فضای سبز نیز در ادامه روند این طرح انجام می‌شود.

ناظم‌رضوی گفت:همانندسازی نمای مغازه‌ها از چهار راه مازندران به سمت خیابان امام خمینی (ره) در حال اجراست و نمای بخشی از مغازه‌ها همانندسازی و الحاقات نامتناسب نمایی حذف شد و در ادامه نمای تمام خیابان دارای بدنه‌سازی مناسب و نمای یکپارچه می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار