نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو دقیقا همان ابزاری است که یک مدیر خوب به آن نیاز دارد. با ما همراه باشید تا با هم ویژگی های این ابزار قدرتمند را بررسی کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 09 March 2021

با نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو بیشتر آشنا شویم

به عنوان مدیر، هدف اصلی شما این است که مطمئن شوید تیم شما سازنده و شاد است. این به ﺁن معنی است که افراد شما باید بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند و در صورت نیاز بتوانند بدون دغدغه تقاضای مرخصی کنند و روزهای بیمار را با ﺁسودگی سپری کنند. برای همین شما نیازمند ابزارهای نوین و به روز هستید تا بتوانید مدیریت خود را دقیق تر و بدون وابستگی به مکان و زمان انجام دهید.

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو دقیقا همان ابزاری است که یک مدیر خوب به آن نیاز دارد. با ما همراه باشید تا با هم ویژگی های این ابزار قدرتمند را بررسی کنیم.

دسترسی از هر مکان و در هر زمان

با نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو بیشتر آشنا شویم

امروزه نرم افزارهای آنلاین بسیار مرسوم شده اند. نرم افزارهای مالی فینتو نیز به صورت تحت وب و آنلاین ارائه می شوند و از تکنولوژی رایانش ابری بهره می برند. این موضوع باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

از دیگر مزیت های استفاده از سیستم های رایانش های ابری میتوان به کم شدن احتمال از دست رفتن اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار اشاره کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل یک نوسان برق ساده و یا صدمه دیدن سخت افزار تمامی اطلاعات شما از بین برود. باید گفت در سیستم های ابری این مشکلات تقریبا به صفر می رسد.

فینتو همچنین برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن ها کرده و با بهره گیری از بستر های مناسب و بکارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ میکند.

نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو

استفاده از نرم افزار‌ تنخواه گردان روشی آسان برای پرداخت مخارج جزئی است که باعث افزایش سرعت کار می‌شود. همچنین عملیات پرداخت های مختلف با استفاده از این نرم افزار راحتتر خواهد بود و تعداد انتقالات بانکی را کاهش می‌دهد این موضوع در محاسبات و گزارشات بسیار کار را آسان می‌کند.

یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار فینتو، نرم افزار تنخواه گردان آنلاین این برند است که خدمات خود را با مانند تمامی سرویس های فینتو با یک ماه مهلت تست رایگان به کاربران ارائه می دهد. سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو علاوه بر اینکه تمام قابلیت‌های یک نرم افزار تنخواه گردان را دارد، با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری به کاربر این امکان را می دهد که از هرکجا و در هر زمان و با هر دستگاهی که در دسترسش است به راحتی امور خود را رسیدگی کند و هزینه اضافی برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات نپردازد.

محاسبه حقوق و دستمزد با فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو ابزاری است قدرتمند و تحت وب برای تعریف، تخصیص و محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا فینتو بتواند سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهد.

اغلب نرم افزار های داخل بازار پیچیدگی زیادی دارند و یک مدیر برای استفاده از آن به چالش کشیده می شود. اما فینتو با رابط کاربری قوی و دوستانه تجربه ای جدید را به شما خواهد داد. کار کردن با نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو بسیار راحت و بدون هیچ گونه دردسری انجام می شود تا تمامی افراد بدون کمتربن علم و دانشی از حسابداری بتوانند از این نرم افزار بهره ببرند.

تردد پرسنل خود را از راه دور کنترل کنید

با نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو بیشتر آشنا شویم

اگر شما هم با مشکلات مختلف دیگر برای حضور و غیاب کارمندانتان مواجه شده اید و راه حل خوبی هنوز پیدا نکرده اید، پیشنهاد میکنیم تا از اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو که با بهره گیری تکنولوژی ابری تمام مشکلات شما را حل خواهد کرد استفاده کنید.

فینتو نیازمند هیچ نوع دستگاه حضور و غیابی نیست و فقط کافی است تا اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو را بر روی تلفن همراه خود و کارمندانتان نصب کنید. همچنین این سیستم دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است که فینتو را با تمام نرم افزارهای موجود متمایز می کند

  • امکان اطلاع در لحظه مدیر از تردد پرسنل
  • ثبت درخواست مرخصی، ماموریت و اضافه کار به آسانی و در لحظه
  • امکان ثبت چند محل کار برای شرکت های بزرگ
  • گزارش گیری برای کارمندان از کارکرد خود از طریق اپلیکیشن

از دیگر مزایای استفاده از فینتو می توان به هزینه بسیار پایین در مقابل سرویس های دیگر و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد که باعث شده تا فینتو با دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب موجود در بازار کاملا متمایز شود.

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو با یک ماه مهلت تست رایگان

یکی دیگر از مزایای نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو این است که، کلیه خدمات فینتو که شامل نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار تنخواه و نرم افزار حضور و غیاب می شود، دارای یک ماه مهلت تست رایگان است که شما عزیزان می توانید همین حالا با مراجعه به وب سایت فینتو از آن بهره مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار