بزرگترین و مجهزترین سلامت سرای خیریه سالمندان کشورمزین بنام مرحوم ایت ا..العظمی خویی مرجع عالیقدر جهان اسلام به همت خیران درزادگاه این عالم بزرگ در شهرستان خوی احداث می شود .
کد خبر: ۹۴۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 09 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این سلامت سرا در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و زیر بنای ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع در جوار بیمارستان مرحوم آیت ا.. خویی برای ارائه خدمات خیریه به سالمندان در دست ساخت است.

شریف مدیر عامل موسسه خیریه آیت ا.. خویی هدف از ساخت انرا ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای دوران سالمندی دانست و گفت: این سلامت سرا با مشارکت و همراهی خیران و دوستداران مرحوم آیت ا.. خویی مطابق با آخرین استاندارد‌ها در جهت ارائه خدمات بهتر به سالمندان ساخته میشود که عملیات احداث مرحله اول آن به پایان رسیده و در مرحله تجهیز قرار گرفته است.

وی افزود: این سلامت سرای خیریه با ظرفیت ۵۰۰ نفر شامل ۴ بخش اقامتگاه، مرکز فرهنگی، مرکز رفاهی و بخش خدمات درمانی است که مرحله اول آن با ظرفیت ارائه خدمات به بیش از ۸۰ نفر آماده بهره برداری شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه آیت .. خویی با تقدیر از خیران نیک اندیش تصریح کرد: برای ساخت این سرای سالمندی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است که همه این هزینه‌ها از محل کمک‌های خیرین بوده است.

شریف افزود:این سلامت سرا بیشتر برای ارائه خدمات به سالمندان عزیر احداث میشود و اقامت دائم فقط برای سالمندانی خواهد بود که با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند که آنهم با تشخیص کارشناسان اجرایی خواهد شد.

خیران موسسه خیریه آیت .. خویی قبلا نیز سنگ بنای بیمارستان مرحوم آیت ا.. خویی را بنا نهادند که امروز بعنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی شمال استان آذربایجان غربی بویژه در درمان ییماری کرونا بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار