رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس :
رییس مجمع نمایندگان خوزستان از موافقت وزیر بهداشت با اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا به این استان خبر داد و گفت: قرار شد در روزهای آینده این تعداد واکسن وارد خوزستان شود.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 08 March 2021

رییس مجمع نمایندگان خوزستان از موافقت وزیر بهداشت با اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا به این استان خبر داد و گفت: قرار شد در روزهای آینده این تعداد واکسن وارد خوزستان شود.

سیدکریم حسینی اظهار داشت: به دنبال قرمز شدن وضعیت ۱۱ شهرستان خوزستان در زمینه گسترش ویروس کرونا با پیگیریهای انجام شده خواستار اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شدیم تا قدری شرایط بهتر شود که خوشبختانه با این موضوع موافقت شد.

وی گفت: از آنجایی که ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، لازم است کادر درمان و بیماران خاص استان هرچه سریعتر واکسینه شوند.

وی گفت: ویروس جهش یافته نوع انگلیسی همچنان در حال گسترش است و لذا از مردم هم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این و در مرحله دوم پنج هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به خوزستان اختصاص یافته بود اما برای جلوگیری از انتشار بیماری و واکسیناسیون تمام کادر درمان و بیماران زمینه ای به تعداد واکسن بیشتری نیاز بود که با همکاری وزارت بهداشت این امر محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق گزارشهای موجود ، بار مراجعه به بیمارستان ها دراستان همچنان افزایشی است به همین دلیل با کمبود تخت و پرستار مواجه هستیم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای اضافه کردن تخت هستند.

حسینی با اشاره به خستگی کادر درمان خوزستان گفت: در طول این مدت برخی از نیروهای کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و چند نفر هم جان خود را از دست دادند لذا از مردم تقاضا داریم که بیماری را جدی گرفته و از تردد درون شهرها خودداری کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس در کنار ستاد مدیریت کرونا و مسئولان بهداشت و درمان خوزستان، برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی استان تلاش می کنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمزشیوع کرونا و هشت شهرستان نیز نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار