مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ثبت ۸۸۰ هزار تماس توسط پرسنل مرکزارتباطات مردمی (۱۲۲) آبفای استان و دستیار نرم افزاری این مرکز در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 08 March 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ثبت ۸۸۰ هزار تماس توسط پرسنل مرکزارتباطات مردمی (۱۲۲) آبفای استان و دستیار نرم افزاری این مرکز در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از  روابط عمومی آبفای استان همدان؛ سیدهادی حسینی بیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) آبفای استان گفت: ازاواخر سال ۹۵ نظامنامه مراکز ارتباطات مردمی، به وسیله برخی شرکت‌های پیشرو تهیه وتدوین و پس ازبازبینی از سوی شرکت مهندسی، به عنوان دستورالعمل اجرایی به کلیه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ارسال گردید.

وی افزود:به دنبال دستورالعمل ابلاغی و از آنجا که این مراکز به گونه‌ای پراکنده در هر شهرستان دایر بودند و فقط وظیفه اطلاع رسانی حوادث گزارش شده از سوی مردم به اکیپ‌های مستقر را داشتند، تصحیح ساختار مراکز مذکور در دستور کار قرار گرفت.
حسینی بیداربا اشاره به ادغام دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، عنوان کرد: پیش از طرح یکپارچه سازی؛ مراکز ۱۵۲۳ روزانه ۲۵۰ تماس و همچنین ۲۰ برنامه رفع حوادث ثبتی داشتند، که به دنبال یکپارچه سازی این تعداد روزانه به ۳۵ تماس منجر به رفع حادثه و ۴۵۰ تماس ورودی رسید که به صورت تقریبی پس از ادغام حجم کار پرسنل ۳۸ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ مرکزارتباطات مردمی استان در ساختمان جدید خود در ضلع غربی میدان امامزاده عبدالله با نرم افزار‌های جدید مستقر گردید گفت: براساس دستورات ابلاغی؛ سایر مراکز نیز به ترتیب ازدیگر شهر‌های استان منقطع و به مرکز متصل گردیدند و بر همین اساس در حال حاضر کلیه شهر‌های استان بصورت سیستماتیک از یک مرکز هدایت می‌شوندکه در شرایط فعلی کنترل داخلی تماس‌ها توسط مرکز ارتباطات مردمی و همچنین هوش مصنوعی انجام می‌شود، ضمن اینکه کلیه پرسنل شهرستان در خصوص بهره برداری از نرم افزاربه منظور اطلاع از حوادث و درج سایراطلاعات، آموزش‌های لازم را دیده اند.

وی افزود: درراستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، نرم افزار‌های جدید با صرف یک میلیارد ریال اعتبار تهیه شد که با دو خط E۱ و ۸ خط آنالوگ در حال دریافت تماس تا ۶۸ خط همزمان می‌باشد.

 وی همچنین عنوان کرد:در سال آتی با توجه به طرح تکمیلی نرم افزارها، می‌توان از لحظه انجام کار اکیپ در هر نقطه از استان به صورت مانتیورینگ مطلع گردیدو برمبنای نوع گزارش‌های دریافتی واولویت دادن به فوریت ها، همکاران ما زیر یک ساعت و یا بین یک تا سه ساعت به محل حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام می‌نمایند. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این مرکز با ۱۱ نیروی انسانی و ۱۵۵۰ تماس ورودی روزانه به صورت متوسط در حال خدمت رسانی به مشترکین است، خاطرنشان کرد: ثبت و پیگیری حوادث، ثبت کارکرد کنتورها، پیگیری برنامه‌های ثبت شده در سیستم، نظرسنجی درخصوص عملکرد اکیپ‌ها ودریافت اطلاعات پایان کار به همراه مستندات از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین ضمن ارائه بخش دیگری از گزارش عملکرد مرکز ارتباطات مردمی آبفای استان اعلام کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۶۰۰ هزار مورد تماس پاسخ داده شده از سوی کارشناسان و بالغ بر ۲۸۰ هزار تماس پاسخ داده شده توسط دستیار نرم افزاری به ثبت رسیده است که در بازه زمانی مذکور بالغ بر ۴۸ هزار تماس نیز منجر به رفع حوادث آب و فاضلاب در سطح استان شد.

حسینی بیدار ضمن اشاره به ثبت ۱۶۵ هزار تماس خروجی به منظورپیگیری و نظرسنجی اظهارداشت: این مرکز در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر سالانه دو مرتبه اقدام به نظر سنجی از مشترکین می‌کند که بر همین اساس موضوعاتی نظیر؛ خدمات فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب، کیفیت و کمیت آب مصرفی، سواد آبی، مدیریت مصرف وفعالیت‌های عمرانی مورد نظرسنجی قرار می‌گیرد. 

وی به ۶۰ هزار نظر سنجی ثبت شده توسط کارشناسان در ۱۱ ماهه سال جاری اشاره کرد وگفت:همچنین درمدت مذکور، ثبت کارکرد ۳ هزارکنتورنیزعملیاتی شد ضمن اینکه در همین بازه، بالغ بر ۴۳۰ هزار تماس خروجی توسط دستیار نرم افزاری به منظور پیگیری پرداخت قبوض ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار