مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: نوع جهش یافته کرونا(انگلیسی) به پایتخت گل نیز رسیده و اگر مردم رعایت نکنند، آخرین روزهای سال غم انگیز و سال جدید با بحران موج چهارم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 08 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: طبق آخرین آمار و نتایج آزمایشگاهی، روزانه حدود یک تا سه نفر در شهرستان محلات به این بیماری مبتلا می شوند و در حال حاضر بیماران بستری کرونایی در شهرستان محلات ۹ نفر است.
وی یادآورشد: با توجه به ثبت یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان محلات جلساتی را با هماهنگی سایر قسمت‌ها انجام دادیم و تلاش زیادی در راستای اعمال مناسب محدودیت‌ها انجام داده ایم تا بتوانیم از وقوع بحران دیگری جلوگیری کنیم.
وی تاکید کرد: در طی این یک سال که از شیوع ویروس کرونا می گذرد، بار زیادی بر دوش کادر بهداشت و درمان بوده و در این مدت ۸۰۳ مورد مبتلا به این بیماری در سطح شهرستان ثبت و متاسفانه ۵۶ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
دکتر قلیچ خانی به آغاز واکسیناسیون کادر درمان با اولویت کسانیکه در ارتباط مستقیم با کرونا و کرونایی ها هستند، اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، آغاز و در حال حاضر ۳۰ دوز واکسن به شهرستان محلات اختصاص داده شده است و اولویت افرادی است که مستقیماً با این بیماری درگیر هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات یادآور شد: با وجود اینکه وضعیت کرونایی شهرستان محلات زرد است، کوچکترین غفلت این رنگ بندی را به هم زده و این شهرستان را با بحرانی جدید و جدی روبرو می کند، اما برای جلوگیری از این موضوع، تنها راه مبارزه با کرونا و مدیریت کردن شرایط فعلی رعایت شیوه نامه ها و دستور العمل های بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار