۴۰ درصد اشتغال کمیته امداد برای بانوان است؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان بابیان اینکه کمیته امداد سمنان برنامه هدفمند برای رفع فقر در دست اجرا دارد، گفت: ۴۰ درصد اشتغال کمیته امداد سمنان به بانوان اختصاص‌یافت.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 08 March 2021

توسعه اشتغال، نیازمند آینده پژوهی مشاغل است | وبسایت خبری تحلیلی سمنان لاین

 

معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان ظهر دوشنبه در مراسم جشن ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سال جاری ۴۰ درصد اشتغال کمیته امداد سمنان به بانوان اختصاص‌یافته است، ابراز داشت: معتقدیم در این گام نه‌تنها کمیته امداد بلکه سایر دستگاه‌ها و نهادهای دیگر نیز باید سهمی در ایجاد اشتغال بانوان برداشته و افراد تحت پوشش را نیز به‌کارگیری کنند.

وی بابیان اینکه شرایط کرونا باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه اشتغال شده است، ابراز داشت: این تهدیدها باید به فرصتی برای خلاقیت و نوآوری مبدل شود که وجود مشاوره‌های شغلی در بدنه کمیته امداد توانسته این معضل را برطرف و افراد را تا پای اجرای کار و بعدازآن حمایت کند.

فاطمه منصوری بابیان اینکه کمک به بارور کردن استعدادها می‌تواند در ایجاد اشتغال بانوان اثرگذار باشد، گفت: افراد خیر، دستگاه‌ها و نهادهایی نظیر کمیته امداد که در این راستا قدم برمی‌دارند می‌بایست موردحمایت قرار گیرند.

منصوری بابیان اینکه دغدغه ارتقا حوزه بانوان نه‌تنها در کمیته امداد بلکه در استانداری نیز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: معتقدیم با یک برنامه هدفمند می‌بایست برای رفع فقر و محرومیت در استان سمنان گام برداشت که تلاش‌های حمایتی کمیته امداد در این راستا قابل‌تقدیر است.

وی افزود: توانمندسازی و خودکفایی بانوان به‌ویژه افراد سرپرست خانوار می‌تواند به ایجاد درآمد بین آن‌ها منتهی شود لذا همراهی خیران اشتغال در به‌کارگیری آن‌ها می‌تواند گامی برای کاهش مشکلات این قشر به شمار رود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار