مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه این نهاد بزرگترین نهاد ورزش کشور محسوب می‌شود گفت: ۷۰ درصد مخاطبان این نهاد ورزشی را زنان به خود اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 08 March 2021

 

امیر محسنی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: این نهاد خدماتی با یکهزار و ۱۰۰ فضای ورزشی در پایتخت توانسته به ۳ میلیون نفر از شهروندان پایتخت خدمات ورزشی خوبی ارائه دهد.

وی افزود: این نهاد سالانه به ۲۰ میلیون سانس برای ایجاد نشاط و سلامتی مردم و اقشار مختلف پایتخت ارائه می دهد.

به گفته مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، یک هزار ۲۰۰ ایستگاه شهروندی در پارک‌ها دایر است که روزانه شهروندان و علاقه مندان به ورزش در این محل ها به ورزش همگانی می پردازند.

محسنی با بیان اینکه با شیوع کرونا ۳ میلیونی مردم از مجموعه های ورزشی را از دست داده ایم گفت: با ارائه مسابقات انگیزشی از جمله یک هزار و ۶۰۰ کلیپ تخصصی و حدود ۸۰۰ هزار مخاطب از دست رفته را از طریق فضای مجازی به این امر تشویق خواهیم کرد.

ورزش شهرداری کمترین نرخ بهره مندی از مجموعه ورزشی را دارد

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه کمترین نرخ بهره مندی از مجموعه ورزشی توسط این نهاد ارایه می‌شود گفت: در صدد هستیم با ایجاد چهار دهکده ورزشی در ۴ پهنه تهران برنامه های خانواده محور را بدور از موبایل و فضای مجازی برای علاقه مندان و خانواده ها برگزار کنیم.

به گفته وی، طراحی این دهکده ها انجام شده و فاز نخست آن برای آماده سازی برون سپاری می‌شود.

محسنی همچنین به برنامه های نوروزی این نهاد اشاره کرد و گفت: بنا داریم تا با ارائه بازی های رایانه ای و حضوری فراغت مخاطبان و علاقه مندان را در ایام تعطیلات پیش رو غنی کنیم.

وی ادامه داد: لیگ بازی های رایانه ای در پنجمین مرحله آن در نوروز ادامه خواهد یافت که ۲۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی به برترین ها تعلق خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران وی اضافه کرد: همچنین در ایام نوروز لیگ بازی های فکری، مسابقات ورزشی پدر و پسر، عکس شهروندی، تمرین مهارتی و برنامه های متنوع ورزشی ویژه کودکان را نیز در نظر خواهیم گرفت.

واگذاری ۲ مجموعه ورزشی شهرداری به سرخ‌آبی‌ها در حال رایزنی است

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واگذاری مجموعه شهید کاظمی و امام رضا(ع) که متعلق به شهرداری بوده در چه مرحله ای قرار دارد اظهار داشت: این واگذاری از طریق سازمان املاک و نهاد دوطرف در حال مذاکره است.

محسنی اضافه کرد: برای احداث خط ۷ مترو در مجموعه ورزشی تختی از طریق تهاتری که میان وزارت ورزش و شهرداری صورت گرفت نیز ۱۷ هکتار از فضای این مجموعه (وزارت ورزش) برای احداث این خط واگذار خواهد شد.

محسنی بیان کرد: این موضوع از طریق این نهادها شهری و وزارت ورزش تا پایان سال اتفاق خواهد افتاد.

۲۰۰ میلیارد تومان توسط کرونا به ورزش شهرداری خسارت وارد شد

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته شاهد زیان ۲۰۰ میلیارد تومانی این نهاد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا و استقبال اندک مخاطبان ۳۳ مجموعه توسط بخش خصوصی به این نهاد برگردانده شده است گفت: تنها مجموعه های آبی این نهاد هم اینک تعطیل بوده و مابقی نیز استقبال خوبی از علاقه مندان نشان نداده است.

محسنی تاکید کرد: با شروع کرونا هیچگونه اجاره ای با دستور سازمان و شورای اسلامی شهر تهران از مستاجران دریافت نشده و آنانی که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارند نیز برای کاهش خسارت به بخش خصوصی این مجموعه ها را در اختیار گرفته ایم.

۶۰مجموعه ورزشی شهرداری برای معلولان مناسب سازی شد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این نهاد مناسب سازی مجموعه ها برای قشر معلول، جانباز و سالمند بوده است افزود: در نظر است تا استفاده آسان همه اقشار جامعه از امکانات ورزشی فراهم‌شود که در این راستا ۶۰ مجموعه برای بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه مناسب سازی شده است.

محسنی همچنین از امضای تفاهم نامه این نهاد با ۳۱ فدراسیون ورزشی خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه ها در نظر داریم ظرفیت‌های موجود در شهر را برای خانواده ها افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا در تفاهم نامه ای که با فدراسیون اسکیت امضا شده در نظر داریم تا طرح پلیس اسکیت سوار را برای کارکنان نیروی انتظامی انجام دهیم.

وی ادامه داد: مقدمات این طرح از طریق فدراسیون اسکیت و سازمان ورزش فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار