انشالله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی بزرگترین پروژه آبخیزداری کشور در روستای بوژوان کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 08 March 2021

انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هفته منابع طبیعی از پانزدهم اسفند ماه شروع و تا بیست و یکم ادامه دارد که به مناسبت این هفته هر روز یک برنامه اجرا می شود

وی افزود: روز ابتدایی این هفته در دانشگاه رازی با حضور مسئولین ارشد استانی، دانشگاهیان، دانشجویان و سایر اقشار با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن درختکاری انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان تصریح کرد: روز دوم بزرگترین پروژه آبخیزداری کشور در روستای بوژوان از مناطق محروم کرمانشاه افتتاح و بعداز ظهر همین روز طرحی به اسم باغستان کارخانه جات آماده و اجرا شد همچنین کارخانه ذوب آهن غرب کشور در هرسین افتتاح و نهال کاری آن انجام شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: روز گذشته با مساعدت دانشگاه پیام نور و بیمارستان ابوالفضل العباس و تعدادی دیگر از ارگان ها کاشت نهال را انجام دادیم، امروز نیز به عنوان روز حفاظت قانون نامگذاری شده و پس از آن هم روز پژوهش و دانشگاه با منابع طبیعی است.

کولانی در پایان تاکید کرد: روز های آینده برنامه هایی مانند دیدار با خانواده محترم شهدا و گشت و یگان حفاظت در سطح استان را در دستور کار داریم‌ که اجرایی خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار