در هفته احسان و نیکوکاری:
تابناک- به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با حضور مسئولان شهرستانی، اولین مرکز نیکوکاری در روستای هاشم آباد از توابع شهرستان حاجی آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، اولین مرکز نیکوکاری حاجی آباد در روستای هاشم آباد با حضور بهنام کریمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جمعی از خیرین و اهالی این روستا افتتاح شد.

کریمی در حاشیه افتتاح این مرکز با تقدیر از بانیان و همکاری خیرین در راه اندازی این مرکز گفت: این مرکز با هدف شناسایی نیازمندان و کمک به آنها راه اندازی شده است که امیدواریم این روستا در آینده نزدیک به روستای بدون نیازمند معرفی شود.

گفتنی است، در دومین روز از هفته احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در زمینه آموزشی و فرهنگی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در سازمان دانش‌آموزی افتتاح شد.

به گفته علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان؛ این مرکز نیکوکاری، دانش آموزان مستعد و نخبه استان را که با خاطر مشکلات فقر و تنگدستی ممکن است از تحصیلی باز بمانند مورد حمایت قرار داده و زمینه‌ شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز نیازمند در سطح استان را مهیا خواهد نمود.

انتهای پیام/ز 661

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار