جنسیس، سدان تازه اسپرت شده از نسخه ویژه Launch Edition با رنگ خاکستری مات رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 08 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  جنسیس ۲۰۲۲ G۷۰ مدل Launch Edition در ایالات متحده را تولید کرده است . این خودرو حدود ۵۰۰ دستگاه با رنگ بدنه سفید مات یا خاکستری و فضای داخلی قرمز تولید شده است.

G۷۰ به روز شده با موتور‌های انتقال قدرت ۲.۰T و ۳.۳T در بهار به فروش می‌رسد. جنسیس در تلاش است تا با مدل Launch Edition که دارای ترکیبات رنگی ویژه است، تولید خودروی انحصاری ۲۰۲۲ G۷۰ را افزایش دهد. این مدل به ۵۰۰ دستگاه محدود خواهد شد و تنها با پیشرانه G۷۰، پیشرانه ۳.۳ لیتری V-۶ توئین توربو با ۳۶۵ اسب بخار قدرت ارائه می‌شود که با پیشرانه عقب یا چهار چرخ متحرک در دسترس است.

جنسیس 2022 G70 خاص ترین مدل خود را نشان داد

نسخه Launch در رنگ بیرونی مات Verbier White یا Grey Melbourne Grey موجود است. این خودرو با چرخ‌های مشکی ۱۹ اینچی و فضای داخلی چرمی همراه است. همه مدل‌های ۲۰۲۲ جنسیس G۷۰ دارای طراحی به روز هستند.در داخل خودرو، یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی بزرگتر با چند ویژگی جدید وجود دارد.

قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود افزایش قیمت بیشتری از مدل فعلی داشته باشد که از ۳۷ هزار و ۰۲۵ دلار شروع می‌شود و برای مدل ۳.۳T AWD تا ۴۹ هزار و  ۲۲۵ دلار است. جنسیس اکنون در وب سایت خود، از جمله نسخه لانچ، رزرو‌های ۲۰۲۲ G۷۰ را می‌پذیرد و اعلام کرده است این خودرو‌ها در بهار امسال به ایالات متحده عرضه می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار