دبیر تخصصی سومین دوره جایزه ادبی آفتاب گفت: اسامی نویسندگان و داستان‌های راه‌یافته به دور نهایی این جایزه در شهرستان گرمسار استان سمنان از سوی داوران اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 07 March 2021

راه‌یافتگان به مرحله نهایی جایزه ادبی آفتاب گرمسار مشخص شدند

 

به گزارش تابناک سمنان حامد امامی روز یکشنبه با اعلام انتشار اسامی نویسندگان و داستانهای مرحله نهایی سومین دوره جایزه ادبی آفتاب گرمسار گفت: در پایان مرحله اول داوری ۴۵ نفر از نویسندگان به دور نهایی راه یافتند.

وی گفت: از آثار منتخب راه یافته به دور نهایی این جایزه ادبی ۱۶ اثر از استان سمنان، ۱۶ اثر از استان تهران، هفت اثر متعلق به خراسان رضوی، سه اثر از استان اصفهان، و از استانهای خراسان شمالی، البرز و مازندران نیز هر کدام یک اثر است. 

امامی، با قدردانی از ۴۷۰ نویسنده شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: به طور طبیعی و به دلیل ذات رقابتی این جشنواره، ناچار به انتخاب تعدادی از آثار از بین حدود ۷۰۰ اثر برای داوری نهایی بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد: شرایطی پیش روی برگزارکنندگان این جشنواره قرار گیرد که از تمام شرکت کنندگان به نحوی تقدیر به عمل آید.

امامی، با تقدیر از مهدی زارع، مجتبی نیک سرشت و عشرت السادات میرحسینی داوران مرحله اول این جایزه ادبی ادامه داد: فرایند داوری مرحله نهایی توسط داوران این مرحله شامل ابوتراب خسروی و محمدرضا گودرزی آغاز می شود.

دبیر تخصصی سومین دوره جایزه ادبی آفتاب، با تجلیل از همکاری و مساعدت مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، شهرداری و شورای شهر گرمسار و نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در برگزاری این جشنواره اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط کرونا در اوایل بهار ۱۴۰۰ اختتامیه سومین جشنواره جایزه ادبی آفتاب برگزار شود.

سومین دوره جایزه ادبی آفتاب با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن اهل قلم، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار و نیز موسسه فرهنگی و هنری خط سپید کاغذ برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا ۲۲ بهمن بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار