مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی از اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی با دامنه فعالیت ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 07 March 2021

کامران صفوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با استقبال رو به رشد و اقبال بیش از پیش گیاهان دارویی در میان عموم، فعالیت مراکز فرآوری و تولید این محصولات گسترش یافته و به موازات آن نیز سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به پیشینه و سابقه قوی و طولانی در این حوزه، اقدام به درخواست اخذ مجوز مدرسه عالی مهارت گیاهان دارویی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) کرد.

وی افزود: این مجوز که از سوی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به این سرا اعطا شده در راستای ارتقاء مهارت های حرفه ای و گسترش دانش های مهارتی و بر اساس مدل های نوآورانه در جهت راه اندازی کسب و کارهای فناورانه، کاربنیان و دانش بنیان خواهد بود.

رییس منطقه ۲ مراکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز راه اندازی این مدرسه که با دامنه فعالیت ملی آغاز به کار خواهد کرد، پس از انجام بررسی های لازم و داوری حضوری و با توجه به وجود بسترهای لازم گسترش این حوزه در استان اصفهان اعم از مواد اولیه، متخصصان و محققان مجرب و آزمایشگاه ها و تجهیزات مورد نیاز این دانش اخذ شد.

صفوی تصریح کرد: فعالیت مدرسه عالی گیاهان دارویی مبتنی بر اشتغال حاصل از آموزش های مهارتی، شناخت کسب و کارهای نوین، توسعه کاربرد فناوری در حوزه های مهارتی، ارتقاء توانمندی دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین تشکیل شرکت های کاربنیان و فناور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار