رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک تن و ۸۰۷ کیلوگرم شکر و روغن سویا و جامد احتكار شده در انباری درشهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 07 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد عقیل سلگی" افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقيقاتي از دپو و نگهداري مقاديري كالاي اساسي در انباری در شهرستان اراک مطلع شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: سرانجام مأموران انتظامي با شناسایی و کنترل نامحسوس مکان مورد نظر و نیز اطمینان از صحت موضوع،پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به همراه نماینده اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت، در بازرسی از انبار دپوي اقلام احتکارشده در شهرستان اراک،موفق به کشف یک تن و ۸۰۷کیلوگرم شکر و روغن جامد و سویا شدند.
وی اظهار داشت: ارزش تقریبی اقلام احتکاری کشف شده از سوی کارشناسان،۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: دراين عمليات يك نفر دستگير و پس از تشکیل پرونده، براي سیر مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.
سرهنگ سلگی با قدردانی از همکاری و تعامل فراگیر مردم با پلیس در اجرای موفقیت آمیز مأموریتهای مختلف پلیسی افزود: پلیس امنیت اقتصادی همواره با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان این پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار