کد خبر: ۹۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 15 September 2015
این نشریه که قبلا با شکایت یکی از نمایندگان دوره قبلی استان ایلام در مجلس، محکوم و لغو امتیاز شده بود با همان مدیران و کادر اجرایی قبلی بار دیگر به عرصه مطبوعات استان ایلام و غرب کشور پای گذاشته است
به گزارش تابناک ایلام،
این نشریه که قبلا با شکایت یکی از نمایندگان دوره قبلی استان ایلام در مجلس، محکوم و لغو امتیاز شده بود با همان مدیران و کادر اجرایی قبلی بار دیگر به عرصه مطبوعات استان ایلام و غرب کشور پای گذاشته است.

نکته قابل توجه در انتشار دور جدید این نشریه این است که روال انتشار آن بار دیگر از شماره یک شروع شده است که اولین شماره دور جدید آن شنبه 21 شهریورماه منتشر گردید.

چاپ جدید این نشریه بصورت تمام رنگی بوده که در 8 صفحه و با مقدمه و یادداشتی توسط مدیرمسئول آن که سیاستهای نشریه را بازگو کرده است وارد عرصه اطلاع رسانی شده است.

انتقادهای شفاف و بی پروا از رویدادها و معضلات روز منطقه و استان و موضع گیری های صریح ، از شاخصه های نشریه بوتک در دوران فعالیت قبلی آن بوده که به نظر میرسد در دور جدید انتشار این نشریه همانطور که از محتوای مطالب شماره نخست آن پیداست نیز استمرار داشته باشد.

نام نشریه بوتک برگرفته از نام چشمه ای سرد و جوشان در ارتفاعات کبیرکوه حدفاصل شهرستانهای دره شهر و آبدانان بوده که این نقطه از کبیرکوه زمستانهای سرتاسر یخ بندانی و تابستانی خنک و دلپذیر داشته که همواره استراحتگاهی برای مسافران خسته جاده دره شهر به آبدانان بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار