با تصویب شورای شهر؛
اعضای شورای اسلامی شهر با تصویب طرحی ۲ فوریتی، شهرداری تهران را به کمک پنج میلیارد تومانی به زلزله زدگان «سی سخت» ملزم کردند.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 07 March 2021

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان دویست و هفتاد و هشتمین جلسه خود دو فوریت طرح «اعطای مجوز به شهرداری تهران در راستای کمک به آسیب‌ دیدگان زلزله سی‌سخت» را در دستور کار قرار دادند.

«سید ابراهیم امینی» نایب رئیس شورا به عنوان پیشنهاد دهنده طرح دو فوریتی کمک به‌زلزله‌زدگان شهرستان دنا به مرکزیت سی‌سخت گفت: از کلانشهر تهران به‌عنوان رنگین‌کمان اقوام و مناطق مختلف کشور انتظار می‌رود در غم‌ها و محنت‌های مردم بزرگ ایران در هر گوشه و نقطه از کشور در کنار مردم بایستد.

وی گفت: شورای شهر تهران همواره در حوادث غیرمترقبه مختلفی نظیر سیل و زلزله‌های مختلف، برغم مشکلات که برای تامین بودجه اداره کلانشهر تهران وجود داشته، در کمک‌رسانی به هموطنان پیشگام بوده و گوشه نظری به مناطق مختلف ایران داشته‌است.

امینی افزود: باتوجه به زلزله ۵.۶ ریشتری شهرستان دنا که منجر به ورود خسارت به قریب به چهار هزار واحد مسکونی شد که از این میان حدود هزار واحد نیاز به بازسازی ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی دارند، همچنین ورود خسارات جدی به زیرساخت‌های آموزشی، ارتباطی و خسارت بالغ بر هزار میلیارد ریالی به بخش‌های کشاورزی، شیلات، دامداری و باغات این شهرستان، پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای کمک شهردادی تهران به قید دو فوریت مطرح با امضا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار