حجت الاسلام جمشیدپور گفت: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای انجام طرح‌ های عمرانی بقاع متبرکه سلفچگان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 07 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور ،رئیس اوقاف ناحیه دو قم در جریان بازدید فرماندار قم و امام جمعه سلفچگان از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) روستای جنداب اظهار کرد: اقدامات مهمی طی دو سال اخیر در سطح ناحیه دو شهرستان قم و بقاع متبرکه بخش سلفچگان انجام شده است.


وی افزود: طی این مدت ۳ میلیارد تومان در بخش مرمت و بهسازی بقاع متبرکه سلفچگان هزینه شده که شامل ساخت تربت‌خانه، شبستان و ... بوده است.


رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان این که امسال  اداره کل اوقاف قم  طرح‌های مختلف اجتماعی را اجرایی کرده است، گفت: تاکنون ۱۹ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های ویزیت و داروی رایگان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی هزینه شده است.


وی ادامه داد: پنج هکتار از زمین‌های اطراف آستان مقدس امامزاده عباس (ع) روستای جنداب برای احداث بوستان ولایت در نظر گرفته شد که به زودی و با حضور خیران، اعضای شورای اسلامی و دهیاری جنداب راه‌اندازی می‌شود.


جمشیدپور همچنین از فرماندار قم خواست روستای جنداب هم مشمول طرح هادی شود تا بتوان از بودجه‌های دولتی برای توسعه و بهسازی بیشتر آستان مقدس امامزاده عباس (ع) استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار