با حضور امام جمعه موقت تهران؛
تمبر یادبود و اختصاصی جانباز شهید «حاج ابوالقاسمی» هم زمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت این جانباز شهید رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 06 March 2021

 

مراسم رونمایی از تمبر یادبود و اختصاصی جانباز شهید «حاج ابوالقاسمی» با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، جمعی از مردم و مسئولان ری در حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای شهرری برگزار شد.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: جانباز شهید «حاج ابوالقاسمی» کسی است، که همواره رزمنده و آماده شهادت بود و امنیتی که ما داریم، مدیون رشادت‌های این شهدای بزرگ است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی افزود: این شهید در زمینه فرهنگی نیز پرچم‌دار ائمه بود و نمی‌گذاشت نام و آوازه امامان و پیامبران از دل فرزندان ما محو شود.

وی با بیان اینکه شهید حاج ابوالقاسمی با تشکیل هیئات و دعوت از مردم گام‌های ارزشمند فرهنگی برداشت، گفت: وجود هیئات در جهاد فرهنگی به‌مثابه جبهه جنگ است که پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز در می‌آورد، تمام سلاطین عالم و سیاسیون هم کاخ‌نشین هستند و هم فاسد و اموال مردم را نیز برای نسل خود به یغما می‌برند.

بر اساس این گزارش، شهید حاج ابوالقاسمی در دوران دفاع مقدس با راه اندازی تیم چک و خنثی سازی در سپاه فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندهی گردان تخریب لشگر ۲۷ محمدرسول الله در عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک و مسئولیت ستاد اطلاعات عملیات تیپ ۱۱۰ خاتم از دیگر مسئولیت‌های این شهید بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار