مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه گفت: یک سوم اشتغال کشور را کمیته امداد انجام داده که در همین زمینه امسال در این شهرستان ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 06 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، اسماعیل صادقی اظهار داشت: با گرفتن تسهیلات کمیته امداد و تسهیلات اشتغال مستمری هیچ مددجویی قطع نمی‌شود مگر اینکه مددجو از لحاظ اشتغال توانمند شده باشد و خود بتواند حامی کمیته امداد شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سوق یافتن آموزش به سمت آموزش‌های مجازی اضافه کرد: طی سال جاری ۶۲ دستگاه تبلت با همکاری اداره اوقاف خریداری و در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد قروه افزود: برای دانش‌آموزان نیازمند غیرمددجو یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شد و ۹ مرکز نیکوکاری در قروه، دزج، وینسار، سریش آباد و دلبران به منظور حمایت از نیازمندان و برگزاری جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه از زمان تاسیس کمیته امداد تاکنون برای ۵۰۸ خانوار شهری و ۱۰هزار و ۸۵ واحد مسکونی روستایی در شهرستان احداث شده است، افزود: بیش از یکهزار خیر در حال حاضر از ایتام شهرستان حمایت می‌کنند.

صادقی به بیمه خدمات درمانی ۱۰ هزار نفر در این مدت اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۴ هزار نفر، کمک هزینه ازدواج به پنج هزار و ۸۷۰ نوعروس و کمک هزینه درمان به هفت هزار و ۳۰۰ بیمار از دیگر خدمات این نهاد بوده است.

صادقی با اشاره به روز‌های پایانی سال و عید نوروز، افزود: سال گذشته ۱۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌ها در جشن نیکوکاری جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار