جشنواره ادبی رسانه‌‎ای حضرت ابوطالب(ع) یک‎شنبه، هفدهم اسفند با حضور شخصیت‌های ادبی و رسانه‌ای و تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 06 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام علی اسفندیار، دبیر اجرایی جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) با اعلام خبر اختتامیه این جشنواره ادبی گفت: آیین اختتامیه جشنواره حضرت ابوطالب(ع) یکشنبه، هفدهم اسفند در سالن همایش کوثر سازمان تبلیغات استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در مجموع 108 اثر به مرحله داوری رسیده است، افزود: 42 شعر، 24 یادداشت، 15 مینیمال، 20 نثر ادبی، 5 گزارش از سوی اهالی ادب و رسانه به دبیرخانه جشنواره حضرت ابوطالب(ع) ارسال شده است.

اسفندیار با اشاره به فرصت یک ماهه فراخوان این جشنواره، تعداد آثار رسیده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب نخستین جشنواره حق التألیفی بود که در کنار همایش بین المللی حضرت ابوطالب، حامی پیامبر اکرم(ص) به اجرا درآمد، همچنین در کنار تقدیر از همه نویسندگان این جشنواره، از برترین‌ها در روز اختتامیه تجلیل می‌شود.

وی مراسم نثرخوانی، شعرخوانی و یادداشت‌خوانیِ برخی از برگزیدگان این جشنواره را از برنامه‌های روز اختتامیه اعلام کرد. 

دبیر جشنواره حضرت ابوطالب(ع) با قدردانی از تلاش‌های مدیران مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پرداختن به شخصیت گمنام حامی پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: فعالیت چندین ماهه دبیرخانه این همایش بین المللی نشان می‌دهد، جامعه امروز بیش از پیش نیازمند شناخت صحیح شخصیت های تاریخی اسلامی است.

آیین اختتامیه جشنواره حضرت ابوطالب(ع) 17 اسفندماه در سالن همایش کوثر سازمان تبلیغات استان قم از ساعت 16 تا 18 با حضور شخصیت های فرهنگی، ادبی، رسانه ای و تجلیل از برگزیدگان بهترین آثار برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)، خبرگزاری حوزه و کانون فرهنگی تبلیغی مدادالفضلاء(نویسندگان حوزوی) برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار