شهردار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای اسلامی گفت: اگر نگاهمان به گام‌های کوچک باشد نمی توانیم گام بلندی برداریم، همگی باید کمک کنیم تا به افق بلندی برسیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 06 March 2021

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،حسین طلا شهردار اسلامشهر در نودوششمین نشست رسمی شورا با اشاره به اینکه رهنمودها و نقشه راه شورا موجب شد تمام تلاش خود را به کار ببریم تا قالب بودجه به سمت عمرانی پیش رود، اظهار کرد: همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در سالهای اخیر باعث شده تا پروژه‌های بزرگی چون مترو و کمربندی شمالی را در دست بگیریم و پروژه‌های عمرانی متعددی نیز در سطح شهر در حال اجرا است .

وی افزود: بودجه سال ۹۹ با متمم بودجه موفقیت‌آمیز بوده و بودجه سال آینده نیز عمدتاً عمرانی است و ۱۰۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه در حوزه عمرانی شده است.
شهردار اسلامشهر با بیان اینکه اگر نگاهمان به گام‌های کوچک باشد نمی توانیم گام بلند برداریم تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری باید همگی کمک کنیم تا به افق بلند برسیم و شهرداری اسلامشهر با همت و همراهی شورای شهر، مجموعه مدیریتی استان و دستگاه‌های مدیریتی شهرستان اسلامشهر دست در دست هم دادند تا موجبات توسعه و آبادانی شهرستان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار