مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در قالب میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در ۲۰ مرکز فروش عرضه خواهد شد و مراکز توزیع میوه شهرستان ها نیز تعیین شده اند.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد جمالوندی اظهار داشت: این بازدید در راستای تثبیت قیمت ها و کنترل بازار با حضور جانشین دادستان، نماینده تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت و معاون صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت،

وی افزود: همچنین در راستای نظارت بر بازار در آستانه سال نو گشت های ویژه محسوس تر و بیشتر خواهد شد تا احجافی در حق مردم صورت نگیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و کم فروشی بلافاصله پرونده تعزیراتی برای افراد متخلف تشکیل می شود.

جمالوندی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و بازاریان ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده میوه شب عید مردم نیز خریداری، تامین و ذخیره سازی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در قالب میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در ۲۰ مرکز فروش عرضه خواهد شد و مراکز توزیع میوه شهرستان ها نیز تعیین شده اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد با نظارت و کنترل قیمت ها مردم مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشته باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار