کلانتری گفت : یکی از بهترین پزشکان ما به دلیل ویزیت یک بیمار کرونایی انگلیسی خود گرفتار این ویروس شده و متاسفانه در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد .
کد خبر: ۹۴۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 04 March 2021

وضعیت خطرناک پس از ورود ویروس کرونای انگلیسی به استان به گونه ای است که اعلام هشدار و خطر از زبان مسئولان بسیار جدی مطرح می شود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری گفت : متاسفانه ویروس انگلیسی وارد استان شده و تلفات هم داده ایم .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود : این ویروس بسیار خطرناک است و بنابر گفته متخصصان و همچنین شواهد بروز بیماری این ویروس می تواند به شدت کشنده باشد .
کلانتری گفت : یکی از بهترین پزشکان ما به دلیل ویزیت یک بیمار کرونایی انگلیسی خود گرفتار این ویروس شده و متاسفانه در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد .
استاندار با یادآوری وضعیت خطرناک شیوع کرونا ادامه داد : در خصوص کمک به زلزله سیسخت از همه تشکر می کنیم اما خواهش می کنیم کسی به سیسخت نیرو اعزام نکند .
کلانتری گفت : خوزستان مرکز قرمز ویروس کرونایی انگلیسی است اما مردم ما همچنان با این استان ارتباطات زیادی دارند که باید این مورد را مردم رعایت کنند.
لازم به توضیح است در خصوص ویروس انگلیسی اطلاعات اعلام شده حکایت از قدرت بسیار بالای این ویروس در سرایت و کشندگی است .
طی چند روز گذشته با شدت گرفتن وضعیت شیوع ویروس انگلیسی کرونا در خوزستان ، اعلام کرده است که همه ورودی ها از خوزستان به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع خواهد بود و هر گونه ورود هم منوط به انجام تست کرونا خواهد بود.
تکمیلی 

متاسفانه لحظاتی پیش اعلام شد ، دکتر محمد زارع پزشک متخصص داخلی براثر ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد. وی از پزشکان مردم دار و نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد بود. روحش شاد

اعلام هشدار استاندار در پی وخامت حال یکی از پزشکان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار