رئیس واحد HSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
شبکه آب آتش نشانی محوطه ستادی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان اصلاح و با لوله‌های پلی اتیلن جایگزین شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 03 March 2021
محمود گودرزی رئیس واحد HSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان با اشاره به خوردگی بیش از اندازه رینگ قدیمی مرکز منطقه و قابل استفاده نبودن آن گفت: اصلاح و احداث رینگ جدید با قطر ۶ اینچ و فشار ۱۶ بار با طراحی و برآورد تجهیزات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر ۱۶ هایدرانت در این طرح جانمایی و نصب شده است.
حسن مؤذنی رئیس واحد تعمیرات ساختمان منطقه گفت: در این طرح حفاری هزار و ۴۰۰ متر کانال و سه نصب هزار و ۴۰۰ متر لوله‌های پلی اتیلن فشار بالا (۱۶ بار)، نصب ۱۶ دستگاه ولو هایدرانت آتش نشانی با هدف افزایش سرعت اجرا شده است.
وی افزود: همچنین اتصال خروجی ایستگاه پمپاژ آب آتش نشانی از مخزن ۱/۳۳ آب مرکز انتقال نفت و تأسیسات شهید بهشتی اصفهان به شبکه آب آتش نشانی مرکز منطقه برای تغذیه این شبکه از دیگر اقداماتی بود که اجرا شد.
منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰هزار اسب بخار ،روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰کیلو متر به اصفهان منتقل می کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان،بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز را نیز تامین می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار