در هفته احسان و نیکوکاری:
تابناک-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ضمن تشریح برنامه های هفته احسان ونیکوکاری، از افتتاح 172 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی الیهاری در نشست خبری، برنامه های هفته احسان و نیکوکاری را تشریح کرد و گفت: در این هفته، تعداد 172 واحد مسکونی نیازمندان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی در ادامه از افتتاح مراکز نیکوکاری در استان هرمزگان خبر داد و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری را از اهم اهداف این اقدام خیرخواهانه عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان همچین از دیدار با خانواده های ایتام و فقرا، اجرای پویش «ایران مهربان» و همچنین پویش «برای پدرم» و برگزاری جشن نیکوکاری از دیگر برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در استان هرمزگان ذکر کرد.
الهیاری گفت: برنامه های هفته احسان و نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در سطح استان هرمزگان برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» خبر داد و گفت: این آئین فردا 14 اسفند ماه به مدت یک هفته در سراسر استان بصورت حضوری (نمادین) و غیر حضوری برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: جمع آوری کمک‌های مردم در سال جاری بیشتر به روش مجازی و نوین خواهد بود و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایگاه‌های زیادی نخواهیم داشت، مردم نیکوکار می‌توانند با کد دستوری *8877*076# به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام/ز565

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار