مالک باشگاه قشقایی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز و نحوه رسیدگی مسئولان این ورزشگاه و آماده‌سازی آن برای انجام بازی‌ها را نامناسب ارزیابی و اعلام کرد که بازیکنان تیم‌ها وظایف مسئولان ورزشگاه را انجام می‌دهند!
کد خبر: ۹۴۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 03 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: اشکان نجف‌پور با اشاره به وضعیت زمین ورزشگاه پارس در بازی عصر سه‌شنبه قشقایی و چوکای تالش، گفت: دو روز قبل از این بازی، شاهد بارندگی در شیراز بودیم و با توجه به تجارب قبلی، می‌دانستیم که زمین ورزشگاه پارس بعد از باران به باتلاق تبدیل می‌شود! علت این مشکل را نمی‌دانم اما هرچه هست باید رفع شود.

موسس و مالک باشگاه قشقایی افزود: تعجب می کنم که چطور برای این ورزشگاه چندصد میلیارد هزینه شده، اما در زمینه نگهداری آن، تا این حد کم کاری می‌شود. بازیکنان تیم ما ۴۸ ساعت پیش از مسابقه با چوکا، خودشان دست به کار شدند و عملیات کاور کشی روی چمن را انجام دادند تا وضعیت بد زمین چمن ورزشگاه بدتر نشود، اما حتی غلتکی که توسط مسئولان ورزشگاه قرار بود روی این زمین زده شود، انجام نشد. این مسائل دردناک است.

وی در خصوص بازی قشقایی و چوکای تالش نیز گفت: تیم حریف از دقیقه یک مسابقه، دفاع فشرده را در دستور کار قرار داد. آنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند اما در تمام دقایق مسابقه، تیم ما مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشت و موقعیت های گل زیادی هم ایجاد کرد اما تنها با یک ضربه پنالتی توانستیم به گل برسیم و یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاوریم.

نجف‌پور گفت: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و همه هزینه هایمان را از جیب خودمان می دهیم. شاید تنها موردی که می توانست به کمک ما بیاید، یک زمین چمن خوب بود. آن هم برای تیمی مثل قشقایی که فوتبال مالکانه و روی زمین بازی می کند، اما متاسفانه از داشتن یک چمن خوب هم محروم هستیم. امیدوارم در ادامه شاهد بهبود شرایط زمین چمن ورزشگاه پارس باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی در مسابقات این فصل ۹ بار در ورزشگاه پارس به میدان رفته اما تنها دو بار موفق به کسب سه امتیاز از این تعداد بازی خانگی شده و چهار تساوی و سه شکست، حاصل این بازی‌ها بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار