با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی کرج، فردی که اقدام به فروش دلار تقلبی در مقابل صرافی های اطراف میدان سپاه می کرد دستگیر و از او ۴۹ هزار و ۲۵۰ دلار تقلبی کشف شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 03 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش ارز تقلبی توسط فردی در مقابل صرافی های حوالی میدان سپاه کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی متهم او را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب نامبرده را حین فروش دلار تقلبی با قیمت پایین تر از نرخ بازار  دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۹۸۵ عدد اسکناس تقلبی ۵۰ دلاری کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع از متهم ۴۹ هزار و ۲۵۰ دلار تقلبی کشف شده، تصریح کرد: کارشناسان ارزش واقعی دلارهای کشف شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ "فیض جعفری" در پایان به شهروندان توصیه کرد از خرید ارز از مراجع غیررسمی خودداری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار