در بازدید از مرکز علمی کاربردی هلال احمر همدان مطرح شد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان با حضور در محل مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان، ضمن بازدید، عملکرد این مؤسسه آموزشی را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 03 March 2021
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان با حضور در محل مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان، ضمن بازدید، عملکرد این مؤسسه آموزشی را مورد ارزیابی قرار دادند.


به گزارش تابناک همدان طی این بازدید، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه مؤسسه آموزش علمی کاربردی برای هر دستگاه اجرایی یک بِرَند علمی محسوب میشود، اظهار کرد: با تصویب طرح راه اندازی مؤسسات علمی کاربردی، جمعیت هلال احمر از نخستین دستگاه‌هایی بود که با ایجاد مؤسسه هلال ایران فعالیت آموزشی خود را در این زمینه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان در دهه گذشته در ردیف فعالترین مراکز قرار داشته است، افزود: در پیشینه این مرکز، پذیرش بیش از دو هزار دانشجو در هر سال تحصیلی به چشم میخورد.

علی سنجربگی رایزنی بامؤسسه آموزش عالی هلال ایران برای جلب موافقت در زمینه ادامه فعالیت مراکزعلمی کاربردی استان‌ها از جمله همدان را از جمله تلاش‌های صورت گرفته در سالجاری دانست و افزود: گرچه مؤسسات آموزشی به دلایل مختلف از جمله کمترشدن تعداد متقاضیان ورود به دانشگاهها، دوران رکود را تجربه می‌کنند، اما ما همچنان به تربیت تکنیسین و نیروی متخصص امداد ونجات از سوی مرکز آموزشی هلال احمر امیدواریم.



رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان نیز ضمن خداقوت به مدیرعامل و پرسنل جمعیت هلال احمر، گفت: گرچه کار شما در هلال احمر در زمینه همکاری در مدیریت بحرانها، بسیار زیاد است، اما همین توقع ما را از مرکز علمی کاربردی هلال احمر نسبت به مراکز علمی کاربردی دیگر دستگاه‌ها بالاتر برده است.

دکتر محمود تعجبی در این زمینه گفت: میتوان با انعقاد تفاهم نامه‌ای فی مابین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر کشور، ضمن حرکت در مسیر پویایی بیشتر مراکز علمی کاربردی هلال احمر، نیروی تحصیلکرده موردنیاز برای خدمت در حوزه پزشکی را نیز با سرعت بیشتری فراهم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار