رئیس جامعه هتلداران یزد:
رئیس جامعه هتلداران استان یزد از قطع برق تعدادی از هتل‌های یزد به علت بدهی در آستانه ایام نوروز خبر داد و این اقدام را خلاف منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های حمایتی دولت و مصوبات ستاد ملی کرونا خواند.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 03 March 2021
قطع برق هتل‌های یزد خلاف سیاست‌های حمایتی دولت است

«سید امیر ناصر طباطبایی» از قطع برق تعدادی از هتل‌های یزد به علت بدهی توسط شرکت توزیع برق خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص حمایت‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان از زیرساخت‌های متضرر و آسیب دیده ناشی از کرونا خصوصاً واحدهای گردشگری که بیشترین آسیب را در این زمینه متحمل شده‌اند، متاسفانه امروز چهارشنبه سیزدهم اسفندماه شاهد قطع برق هتل‌ها هستیم.

وی با بیان این که متاسفانه روند قطع برق هتل‌های یزد همچنان ادامه دارد، گفت: این تصمیم در حالی از سوی شرکت توزیع برق استان اخذ شده که بسیاری از فعالان گردشگری در آستانه عید نوروز به کمترین رونق این صنعت امیدوار بودند.

طباطبایی این نوع رفتار را خلاف منویات رهبری و سیاست‌های حمایتی دولت از صنعت گردشگری دانست و گفت: امیدواریم که مسئولان استان با توجه به محوریت گردشگری در توسعه اقتصاد استان، در خصوص پیگیری و رفع عاجلانه‌ی این مشکل جداً اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار