امام جمعه یزد:
 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر‌اساس آنچه خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده، راه برون رفت از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، صبر و توکل است.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 03 March 2021

 

 آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد با اشاره خطبه شقشقیه حضرت علی(ع) که به نقد عملکرد خلفا پرداخته است، اظهار داشت: این مسئله را باید باور کنیم که در اسلام و انقلاب یک بعثت دوباره انجام شد و حرکتی دوباره نظیر حرکت انبیاء صورت گرفت.

وی با اشاره به تحولی که انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد کرد، افزود: دکترین آمریکا این بود که اجازه ندهد کشورهای منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی حرکت به جلو و پیشرفت داشته باشند زیرا می‌دانستند که اگر به سمت اسلام بروند و قدرت تفکر در آنها تقویت شود، دیگر زیر بار ظلم آنها نخواهند رفت.

ناصری ادامه داد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود، این سلطه آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای داشتن یک امپراطوری بزرگ را شکست و حرکتی نظیر حرکت انبیاء انجام داد.

وی انقلاب اسلامی را برگشت دوباره به آیین الله دانست و گفت: این آیین با پروتکل‌های غربی‌ها و آمریکایی‌ها سازگاری ندارد زیرا تز همه آنها این است که هیچ کشوری در خاورمیانه نباید رشد کند و سر بلند کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار