با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه:
در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی دو هزار طرح اشتغال و فرصت شغلی برای مددجویان و جوانان نیازمند در استان ایجاد و همچنین دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آموزش های مهارتی و فنی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور اشتغالزایی برای محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

عبدالملکی افزود: براساس این تفاهم نامه دو هزار طرح اشتغال و فرصت شغلی برای مددجویان و محرومان کرمانشاهی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آموزش های فنی و مهارتی برای ورود به بازار کار بهره مند شوند.

در ادامه مراسم محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در ادامه این آیین گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه در سال جاری بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم مددجویی ایجاد کرده است.

رخصی افزود: از این تعداد شش هزار و ۴۲۵ فرصت شغلی مستقیم با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال و هزار و ۴۹۰ شغل مستقیم نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در ۹ ماهه امسال رتبه دوم کشوری را در ایجاد اشتغال پایدار مددجویی کسب کرده است.

شایسته ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی به امضای حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور رسید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار