شهردار یزد گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد همزمان با سایر شهرداری‌ها روز ۱۴ اسفند ماه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 02 March 2021

جمال‌الدین عزیزی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز به تدریج در روزهای آینده پروژه‌های متعدد استان که اجرایی شده بود به پایان رسیده و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌ها 14 بهمن ماه همزمان با سایر شهرداری‌ها افتتاح می‌شود، این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، توسعه‌ای و فرهنگی است.

شهردار یزد بیان کرد: از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری، تکمیل انتهای بلوار شهید قندی است که ارتباط شهر را با شهرک طوبی برقرار می‌کند و اجرای آن سال‌ها مورد درخواست مردم شهر یزد بود، همچنین بلوار علامه جعفری در کنارگذر شهر یزد و محله حسن آباد هم تکمیل شد که سبب می‌شود کامیون‌ها خارج از محدوده شهر عبور کنند و ارتباط با داخل محوطه مسکونی و شهری نداشته باشند.

عزیزی ادامه داد: بلوار شهیدان حاج مهدی در محدوده‌ی یزدباف هم در حال احداث است، که به زودی به اتمام رسیده و این سه بلوار به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: پروژه بازپیرایی پارک وحشی بافقی به پایان رسید و بعد از نصب المان مربوطه محل مورد نظر افتتاح می‌شود.

شهردار یزد افزود: پروژه احیا رودخانه مرکزی شهر یزد از سال‌های گذشته در حال احیا و بازسازی بود که فاز یک آن آماده بهره‌برداری است و ادامه کارهای اجرایی مسیر رودخانه مرکزی شهر در فازهای بعدی شروع و عملیاتی می‌شود.

عزیزی با اشاره به احداث دو ساختمان آتش‌نشانی در محلات محمودآباد و مهرآوران ادامه داد: فعالیت عمرانی ساختمان آتش‌نشانی در محله محمود آباد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد اما بخشی از عملیات ساخت مرکز آتش‌نشانی مهرآوران احتمالا در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اقدامات زیرساختی مربوط به فاز دو جاده سلامت استان یزد انجام شده، مسیر در حال آسفالت است که در نهایت جاده سلامت به شهر اتصال می‌یابد، همشهریان می‌توانند و با ورود به شهر از جاده اختصاصی دوچرخه سواری شهر استفاده کنند.

شهردار یزد بیان کرد: سامانه خدمات اینترنتی شهروندان در شهرداری یزد ماه‌ها به صورت آزمایشی انجام شده و در منطقه چهار شهرداری هم بهره‌برداری شده است، این سامانه خدمات شهری را به صورت غیر حضوری به شهروندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار