جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 01 March 2021

سرهنگ یدالله امیری با بیان این خبر اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲ نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیری آن ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی متهمان مزبور را با خودروهای تیبا و پژو حین انتقال محموله سلاح در شهرستان اهواز دستگیرکردند که در بازرسی به عمل آمده تعداد هفت قبضه سلاح کلاشینکف از آنها کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۰ مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان اجرا شده، تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح‎‌ها کشف چهار هزار و ۸۹۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در این راستا تعداد سه هزار و ۷۲۱ نفر در ارتباط با تیراندازی یا نگهداری غیرمجاز سلاح شناسایی و دستگیر شده اند.

پیش از این نیز سوم اسفندماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۹ قاچاقچی سلاح و مهمات در خوزستان و ایلام توسط پلیس امنیت عمومی استان و کشف ۳۱ سلاح جنگی خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار