تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه با نتیجه یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 01 March 2021

دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با یک گل میهمان خود را شکست دهد و بدرقه کند.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال سپاهان هجومی بازی کرد و حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که تبدیل به گل نشد و بازیکنان گل گهر سیرجان نیز نتوانستند از ضد حملات به خوبی بهره ببرند و گلی به ثمر برسانند.

در آن سوی میدان طلایی پوشان سپاهان توانستند روی ارسال زبیای نورافکن و ضربه روی پا و محکم سجاد شهبازاده به گل برسند تا این بازیکن با ۱۳ گل زده در فصل جاری جایگاه خود را در صدر جدول این رقابت ها مستحکم تر از گذشته کند.

تلاش تیم گل گهر سیرجان در نیمه دوم برای جبران گل خورده بی نتیجه ماند و با وجود اینکه طلایی پوشان چندین موقعیت جدی گلزنی دیگر داشتند این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا با ۳۱ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

در این دیدار برای سپاهان پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر تعویض دقیقه ۹۲ محمدرضا مهدی زاده، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی تعویض دقیقه ۷۰ محمدرضا خلعتبری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا حسینی تعویض دقیقه ۷۵گئورگی گولسیانی، محمد محبی تعویض دقیقه۷۰ کی روس استنلی سوارز و سجاد شهباززاد با هدایت محرم نویدکیا بازی کردند.

در تیم گل گهر سیرجان نیز مهردادبشاگردی، میلاد زکی‌پور تعویض دقیقه ۹۰ علی قربان زاده، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا تعویض دقیقه۳۳ گادوین منشأ، علی دشتی تعویض دقیقه ۳۲ مهران گلزاری، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری مرتضی تبریزی، یونس شاکری با سرمربی گری امیر قلعه نویی بازی کردند.

این دیدار را  محمد رضا اکبریان  با کمک های محمدرضا مدیر روستا ، حسن یوسفی ، محسن سلطانی قضاوت کردند.

 سپاهان با ۳۱ امتیاز در صدر و تیم گل گهر سیرجان با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار