با حضور فرماندار همدان در روستای یکن آباد فروشگاه عرضه مستقیم تولیدی پوشاک دیبا افتتاح و واحد تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی مورد بازدید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 01 March 2021
با حضور فرماندار همدان در روستای یکن آباد فروشگاه عرضه مستقیم تولیدی پوشاک دیبا افتتاح و واحد تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان محمد علی محمدی در آیین افتتاح فروشگاه عرضه مستقیم تولیدی پوشاک دیبا گفت: امروزه (R&D) تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره‌وری، کیفیت، سهم بازار و دیگر عواملی که در افزایش توان رقابتی موثر هستند، دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه این واژه در امر تولید ما کمی غریب است افزود: با توجه به تحقیق و توسعه در امر تولید باید فرصت‌های کسب وکار جدیدی خلق کرده و یا کسب وکار فعلی متحول گردد.

 وی با اشاره به ضرورت شناسایی سلیقه‌ها و نیاز‌های مصرف کنندگان در بازار‌های داخلی و خارجی از سوی تولید کنندگان تصریح کرد: تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند بروز بودن از نظر تکنولوژی و نوع تولیدات است.

محمدی افزود: تحقیق و بررسی تخصصی وضعیت محصول تولیدی در بازار، مخاطب شناسی و بروزرسانی تولید بر حسب سلیقه مصرف کنندگان باید همواره مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

فرماندار همدان با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی و بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات در این واحد تولیدی اظهار کرد: با راه اندازی چندین واحد تولیدی در روستای یکن آباد شاهد تحقق عملی رونق تولید و اشتغال در این روستا هستیم. 

فرماندار همدان در ادامه از واحد تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی در این روستا بازدید کرد. این واحد تولیدی برای ۱۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و افزایش تولید و اشتغال را در دستور کار دارد.

تولیدی پوشاک دیبا نیز در روستای یکن آباد همدان باعث اشتغال مستقیم حدود ۱۲۰ نفر از جوانان شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار