قاتلي فراري كه در خرداد ماه سال جاري، طي يك درگيري در يكي از محله هاي اراك، جواني را با ضربات چاقو به قتل رسانيده بود،‌ در تحقيقات كارآگاهان پليس استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 01 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "كاميار چهري" رئيس پليس آگاهي استان مركزي در اين باره گفت: در خرداد ماه سال جاري گزارشي از انتقال فردي به يكي از مراكز درماني و مرگ اين فرد به دليل جراحات شديد ناشي از ضربات چاقو به پليس اعلام شد و بلافاصله بررسي موضوع از سوي كارآگاهان پليس استان آغاز شد.
وي افزود: در آغاز بازجويي هاي انجام شده، مشخص شد كه مقتول با فردي ديگر در يكي از محله هاي شهرستان با يكديگر درگير شده اند كه ضارب بعد از وارد آوردن چندين ضربه با چاقو به فرد مقتول از محل متواري به مكاني نامعلوم متواري شده است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: از همان دقايق اوليه تحقيقات تخصصي پليس، هويت قاتل شناسايي شد و بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و سرانجام محل اختفاي قاتل در استان تهران شناسايي و با اعزام تيمي از كارآگاهان پليس، متهم دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان دلالت شد.
سرهنگ چهري گفت: با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده متهم به اين قتل اعتراف كرد و با تكميل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار