مدیر آبفای شهرستان کرج گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از کلانشهر کرج تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد و در تلاشیم هر چه سریعتر واحدهای بیشتری را به این شبکه متصل کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 28 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» شهرام حافظ با اشاره به گلایه برخی از ساکنین منطقه رجایی‌شهر از استشمام بوی فاضلاب در محدوده زندان رجایی شهر و ایجاد این شائبه که فاضلاب زندان در داخل شهر رها می‌شود؛ اظهار کرد: از چندین سال قبل زندان رجایی شهر به شبکه فاضلاب شهری متصل شده و حتی یک قطره از فاضلاب این مجموعه در فضای آزاد رهاسازی نمی‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شب‌ها شاهد این هستیم که برخی تانکرهای حامل فاضلاب، با سوء استفاده از خلوتی این منطقه محتویات خود را که از دیگر مناطق کرج جمع‌آوری شده در این محدوده رهاسازی می‌کنند که همین امر باعث انتشار آلودگی و بوی بد و گلایه شهروندان شده است.

این مسئول در ادامه توضیح داد: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از کلانشهر کرج تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد و در تلاشیم هر چه سریعتر واحدهای بیشتری را به این شبکه متصل کنیم.

مدیر آبفای شهرستان کرج با اشاره به هزینه بالای اتصال واحدهای مشترکین به سیستم فاضلاب شهری اضافه کرد: ایجاد یک متر شبکه فاضلاب شهری بدون احتساب هزینه آسفالت و … حدود یک میلیون تومان هزینه دارد ولی وظیفه ماست که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم به همین منظور علی رغم مشکلات پیش رو در تلاشیم در آینده نزدیک همه کلانشهر کرج را به این سیستم متصل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار