مدیر آموزش و‌پرورش رودان:
تابناک-مدیر آموزش و‌پرورش رودان گفت: هنرستان کشاورزی آموزش ‌و پرورش رودان با مساحت ۱۱۹هکتار و با ارزشی بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان، سند دار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 28 February 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نادر صفائی مدیر آموزش و‌پرورش رودان گفت: هنرستان کشاورزی آبنما با مساحت ۱۱۹هکتار یکی از بزرگترین املاک آموزش و پرورش است که سند دار شد.
وی افزود: این ملک که در جوار رودخانه آبنمای شهرستان قرار دارد و بزرگترین هنرستان کشاورزی استان می باشد دارای ارزشی بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان می باشد.
صفائی بیان کرد: مرتع خواری، زمین خواری ومواردی از این قبیل هر از گاهی در سطح این شهرستان و همچنین کشور در حال اتفاق بوده که این موضوع باعث نگرانی و یکی از دغدغه های بسیار مهم در طول این سال های اخیر میباشد.
وی اظهار کرد: با توجه به حضور افراد سود جو و همچنین حفظ و صیانت از املاک آموزش و پرورش، ضرورت دارد تا املاک آموزش و پرورش ثبت و سند آن در اختیار آموزش ‌‌پرورش قرار گیرد تا فردی نتواند به آن تخطی یا افراد سودجو به دنبال کسب منافع باشند.
به گفته صفائی تعداد ۱۴۰ ملک از املاک اموزش و پرورش شهرستان رودان دارای سند می باشند و ۱۷ ملک دیگر نیز در مرحله پیگیری و صدور و ۴۶ ملک دیگر از املاک این مدیریت فاقد سند می باشد.

ی پیام/ز500

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار