مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ظهر امروز در شهر کی یف در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 27 February 2021

رقابت های ۵ وزن دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت اوکراین با شروع خوب فرنگی کاران ایران همراه بود.

به گزارش ایسنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ظهر امروز در شهر کی یف در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان ایران تاکنون به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایوان کوسیاک از اوکراین با نتیجه ۱۸ بر ۷ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد علی تبار در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

کشتی فرنگی:
در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول و در دور دوم مقابل دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی کشتی گیر جوان کشورمان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر (ضربه فنی) مقابل اسلاویک گالتسیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارسل استرکوبورگ از هلند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل باکوری گوگولی از گرجستان با نتیجه ۹ بر صفر (ضربه فنی) پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله به مصاف ایسرالمبرت کاریون از اسپانیا می رود.

در همین وزن امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر دمیترو پیشکوف دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل استویان کوباتوف از بلغارستان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله به مصاف اریک نیکوقوسیان از فرانسه می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک از سد روسلان ماحومدوف از از اوکراین گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با ایهان یاراشوویچ از بلاروس پیکار می کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با رومان کیم دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار