استاندار کرمان:
استاتدار کرمان گفت: تاکید ما بر این است که به طرح شهید سلیمانی به عنوان بازوی عملیاتی مبارزه با کرونا نگاه کنیم و بخشی از برنامه‌های ستاد کرونا به این طرح اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 27 February 2021

 

علی زینی وند روز شنبه در نشست طرح شهید سلیمانی افزود: گزارش ها و پیگیری های خوبی در این طرح انجام شده و بیش از حدود یک ماه است که وضعیت ویروس کرونا در استان کرمان با ثبات است.

وی با بیان اینکه ویروس جهش یافته ناشناخته است، تاکید کرد: باید ساختارهایی مانند محدودیت های هوشمند و طرح شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: باید به طرح شهید سلیمانی به عنوان بسته نگاه کنیم و اگر کسی را قرنطینه کردیم به وضعیت معیشتی آن هم رسیدگی شود.

وی اطهار داشت: بخش عمده ای از اقدامات در حال انجام دانشگاه علوم پزشکی از جمله بیماریابی برمی گردد که اطلاع رسانی و محدودیت سازی باید انجام شود.

زینی وند ادامه داد: محدودیت های تردد در شهرها باقی می ماند و ممکن است حتی با توجه به پیش بودن ایام نوروز جریمه ها تشدید شود.

۲۰۰ هزار نفر از طرح ناظران سلامت هلال احمر بهره مند شده اند

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان در این نشست گفت: در ۲۷ شهرستان و بخش استان طرح ناظران سلامت با هماهنگی مراکز بهداشت در حال انجام است که ۵۰۶ نفر در این طرح فعالیت دارند.

رصا فلاح افزود: ۲۰۰ هزار اماکن، در طرح ناظران سلامت پوشش نظارت داده شده اند و ۲۰۰ هزار نفر از این طرح استفاده کرده اند.

وی اظهار داشت: ۴۰ هزار ساعت توسط تیم های مراقبت انجام و ۳۳ هزار بسته غذایی توسط تیم های حمایت طرح توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار