هرساله در اواخر سال اعلام می‌شود که پول و بودجه دانشگاه علوم پزشکی کردستان که از طریق هیات امنا و بودجه‌های ملی و بیت المال تامین می‌شود دچار کمبود و کسری فراوان بوده و در این دو سال نیز به طور مرتب بحث کمبود بودجه برای خرید تجهیزات و امکانات پزشکی بخصوص در شهرستان‌ها همواره لقلقه زبان مدیران ارشد علوم پزشکی کردستان است.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 27 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، اما آیا تخصیص و هزینه کرد ۸۰ میلیون ریال در روز‌های پایانی سال توسط معاونت محترم توسعه برای تفریح و بازی کردن خود و ریاست دانشگاه در روز‌های پایانی سال در حالیکه چند ماه طرح پرسنل بیمارستانی و اضافه کار پرسنل زحمت کش ستادی و بیمارستانی که در این روز‌های سخت با ویروس منحوس کرونا و ناکارآمدی مدیران اجرایی مبارزه می‌کنند و پرداخت نشده، سزاوار است که اینطور منابع مالی هزینه شود چرا برای حق لباس و حق مسکن و کارانه و ... کارکنان بیچاره میگویند بودجه‌ای وجود ندارد؟ پس با چه فرمولی برای خرید فوتبال دستی بودجه وجود دارد.
یا شاید هم می‌توان گفت که معاونت و ریاست دانشگاه از این همه زحمت‌های فراوان و عرق ریختن‌ها خسته شده اند و خواهان تفریحات سالم برای آرامش روحی خود هستند.
حداقل شمایی که سکان دار دانشگاه علوم پزشکی کردستان هستید بدانید که پرسنل زحمتکش نیز بخشی از جامعه هستند و برای گذراندن معیشت خود و خانواده یشان حقوق و دستمزد می‌خواهند.
حال از آقای وزیر بهداشت، استاندار بومی، مسئولین سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و نمایندگان محترم مجلس که مدافع مسئولین علوم پزشکی استان هستند میخواهیم از خواب خرگوشی بیدار شوند و جلوی سند سازی‌های صوری که تخصیص دهنده و دستور دهنده و خرید کننده یک نفر است را بگیرند، تا از این بیشتر موجب خنده‌ی بیگانگان نشویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار