استاندار خوزستان تاکید کرد
استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند روز گذشته جلساتی در خصوص وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه با دستگاه قضا و مدیران شرکت برگزار شده است، گفت: امیدواریم حکم صادره دستگاه قضا، به نفع تولید و اشتغال باشد تا کارگران با آرامش به حقوق خود برسند و مشکلی برای ادامه کار نداشته باشند.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 23 February 2021

استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند روز گذشته جلساتی در خصوص وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه با دستگاه قضا و مدیران شرکت برگزار شده است، گفت: امیدواریم حکم صادره دستگاه قضا، به نفع تولید و اشتغال باشد تا کارگران با آرامش به حقوق خود برسند و مشکلی برای ادامه کار نداشته باشند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه شش دستور در ارتباط با مشکلات کارگاه‌های تولیدی استان خوزستان وجود داشت که برخی از مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل بود.

 وی افزود: چند مورد از این مشکلات، قضایی شده است که صحبت‌های لازم با دستگاه قضا برای نتیجه‌گیری به منظور حل مشکلات انجام شد. در برخی از موارد نیز در این جلسه با بانک‌های عامل صحبت انجام شد تا رفع مشکل شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: مواردی از مشکلات میان واحدهای تولیدی و سازمان تامین اجتماعی وجود داشت و قرار شد آنچه در اختیار استان است، حل شود و آنچه که نیاز به مکاتبه دارد نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی خوزستان پیگیری شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: یکی دیگر از موارد مطرح‌شده در جلسه، مربوط به واگذاری زمین به مجموعه فولاد بود که باید توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام شود که با صحبت‌های انجام‌شده، این کار به سرعت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم همه مدیران با دید باز به دنبال قوانین و دستورالعمل‌هایی باشند که به سود مردم، تولید، توسعه و اشتغال است و به دنبال گره برای مردم نباشند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دولت نیاز به حمایت ندارد زیرا دولت به دنبال خدمت به مردم است و مدیران هر چیزی که فکر می‌کنند به سود مردم است را اگر قانون اجازه می‌دهد، انجام دهند.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه از مدیران استان خوزستان می‌خواهم کلمه "نه" را در جلسات مطرح و باز نکنند، گفت: مدیران تا جایی که می‌توانند به دنبال گره‌گشایی باشند و هرجا که نتوانستند، من به عنوان استاندار به آن‌ها کمک خواهم کرد تا مشکلات را در سطح ملی حل کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه افزود: در چند روز گذشته جلسات خوبی با دستگاه قضا، در زمینه شرکت نیشکر هفت‌تپه داشته‌ایم و با مدیران شرکت نیز صحبت‌هایی داشته‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: بحث ما این است که حقوق، عیدی و پاداش کارکنان طبق روال و به موقع به آن‌ها پرداخت شود و مانعی برای آن ایجاد نشود.

وی افزود: علاقه‌مند هستیم سایر کارخانه‌هایی که در مجموعه شرکت نیشکر هفت تپه وجود دارند در سایه آرامش، به تولید برسند.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: امیدواریم حکم صادره دستگاه قضا، به نفع تولید و اشتغال باشد تا کارگران با آرامش به حقوق خود برسند و مشکلی برای ادامه کار نداشته باشند هر چند من موافق دولتی بودن هیچ کارخانه‌ای نیستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار