مدیر امور رسانه تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: سیامک کوروشی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با هیات مدیره تیم شهرداری قرارداد همکاری یکساله منعقد کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 23 February 2021

 

محمد اشجعی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کوروشی روز گذشته در هتل اسپیناس آستارا قرارداد را امضاء کرد و بازی های این فوتبالیست برای شهرداری از نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این فوتبالیست متولد سال ۱۳۶۸ اصفهان است و علاوه بر بازی در تیم ملی امید و بزرگسالان فوتبال ایران در تیم های مطرحی نظیر نفت تهران، سایپا، المعیذر قطر، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی بازی کرده است.

وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۲۷ امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول قرار دارد و در هفته شانزدهم مسابقات روز ۱۲ اسفندماه در ورزشگاه انقلاب کرج، مهمان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.

او گفت: تیم شهرداری در نخستین بازی خانگی خود برابر استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود و خوشبختانه بازیکن مطرحی از شهرداری مصدوم نیست.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار